کابل شبکه CAT6 UTP اشنایدر دیجی لینک DiGiLink طول 305 متر

 کابل های شبکه cat6 UTP اشنایدر اکتاسی

داخل کابل شبکه 8 تا سیم با رنگ های مختلف کابل شبکه را تشکیل می دهند.4 تا رنگ اصلی و 4 تا رنگ فرعی آن را تشکیل می دهد. سبز، آبی، نارنجی،قهوه ای و 4 رنگ فرعی نیز ترکیب رنگ های اصلی با سفید هستند.سفید آبی، سفید سبز، سفید نارنجی، سفید قهوه ای ازاین رنگ ها هستند. ترکیب رنگ های اصلی و فرعی با هم زوج را تشکیل می دهند.

اغلب در دسته بندی Cat6 به بعد کابل ها به این شکل طراحی می شوند. دلیل دو به دو به هم پیچیدن سیم ها، خنثی کردن نویزهای الکترومغناطیسی است. در ادامه نحوه ی انجام کار را توضیح خواهیم داد.در برخی از کابل ها روکشی کلی روی همه ی کابل ها می کشند و در برخی از کابل های دیگر سیم ها را دو به دو روکش ( شیلد) می زنند. روکش کلی برای مقاوم سازی سیگنال در مقابل نویز خارجی به کار می رود. البته تو بعضی از کابل های شبکه پلاستیکی وسط سیم قرار میدن که اون هم برای کاهش اثر نویز می باشد.

بررسی کابل های شبکه cat6 UTP اشنایدر اکتاسی

کابل شبکه Schneider Actassi یک کابل شبکه با کیفیت و بادوام می باشد که در حلقه های 305 متری به فروش می رسد.

شرکت بسیار پر آوازه ی اشنایدر از شرکت هایی است که پا به عرصه ی رقابت در محصولات شبکه نهاد. و کابل هایی با کیفیت بسیاری را تولید نموده است. کابل شبکه CAT6 UTP اشنایدر دیجی لینک، از محصولات شرکت اشنایدر سری دیجی لینک بوده و دارای کیفیت معقولی می باشد. کابل شبکه اشنایدر اکتاسی Cat6 UTP از محصولات شرکت اشنایدر فرانسه است که کابل‌های رده بالای خود را تحت برند اکتاسی عرضه می‌کند. این کابل شبکه از نوع Cat6 است.

جنس مغزی این کابل تماماً از مس، جنس روکش آن PVC و به رنگ سبز تولید می‌شود. جنس PVC مقاومت خوبی نسبت به آتش سوزی دارد و از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می‎کند. اما از معایب این نوع پوشش می‌توان به ایجاد دود و شعله زیاد در هنگام سوختن و سمی بودن دود حاصل از سوختن (بر خلاف روکش LSZH) اشاره کرد.

قیمت کابل‌های PVC به مراتب کمتر از کابل‌های LSZH است. سرعت کابل‌های شبکه از نوع Cat6 برابر با 1000 مگابیت در ثانیه و پهنای باند آن‌ها 250 مگاهرتز است. در این نوع کابل‌ها انتقال اطلاعات با سرعت بالا و با کیفیت انجام می‌گیرد و مناسب مکان‌هایی است که داده‌های حساسی دارند.

گذراندن تست فلوک چنل و پرمننت:

تست فلوک به دو بخش تست چنل و تست پرمننت تقسیم می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این کابل قادر به گذراندن تست‌های فلوک چنل و پرمننت با هدروم بسیار بالا است.

این کابل اشنایدر اکتاسی از 8 رشته سیم مسی تشکیل شده است. که هر دو رشته آن بصورت جداگانه به دور هم تابیده شده است در اصطلاح به این زوج بهم تابیده Twisted Pair گفته می شود.  عبارت UTP که مخفف Unshielded Twisted Pair می باشد بدین معنی است که در این کابل Cat6  اشنایدر اکتاسی  زوجهای مسی بدون حفاظ فلزی می باشند بنابراین از این نوع کابل شبکه اشنایدر اکتاسی باید در مسیرهایی استفاده شود که خبری از نویز الکترومغناطیس نباشد به عنوان مثال نباید کابل Cat6 UTP  اشنایدر اکتاسی را در کنار کابل برق بدون شیلد بکار برد.

برای اطلاع از لیست قیمت و نحوه خرید انواع کابل شبکه با ما در ارتباط باشید.

keyboard_arrow_up